torsdag 7. mai 2009

Glade dager - Nye muligheter!

Til høsten starter jeg og studere igjen, nå på heltid. Starter på Bachelorstudie i Reklame og merkebygging ved Markedshøyskolen. Studiet er for de som er analytisk, liker å tenke annerledes, er interessert i hvordan reklamen virker og hvordan man bygger merkevarer. Midt i blinken for meg. Gleder meg utrolig mye til å stupe ned i bøkene, lese og lære om det som både intresserer meg og er midt i blinken for videre karriere innenfor marketing.

Ved siden av studie skal jeg friske litt opp i designer kunnskapen og ta kveldskurs i MacDesign hver tirsdagkveld ved IGM. Etter å ha jobbet mange år i markedsavdeling ser jeg at bedrifter setter mer og mer pris på at du kan både designe og har stor forståelse på marketing. Det å kunne ha utviklet disse to kunnskapene i diverse bedrifter jeg har jobbet for har vært for meg en stor personlig utvikling og glede.

CamiNicol Design har jeg startet opp igjen for å både jobbe praktisk med marketing og design, og gleden ved å jobbe med det man studerer. Jeg takker de som støtter meg i valgene jeg tar og gjør så jeg har denne fantastiske muligheten.

I starten hadde jeg veldig angst for dette valget da det trygge ofte er den letteste veien. Lagde en livsanalyse i juletider på 7 forskjellige valg jeg kunne gjør. Analyserte det fram og tilbake og med stor støtte fra kjæreste og familie falt valgene på plass. Jeg vet jeg har valgt riktig, og i disse nedgangs tider hva er ikke bedre enn å få litt mer kjøtt på bena. Hva med inntekt spør mange meg.... jo jeg har tenkt på det ved å starte CamiNicol Design igjen. Hva om jeg ikke for oppdrag? Hva gjør jeg da? Hvordan skal jeg klare meg fra måned til månede? Kabalen gikk opp før jeg klarte å få ut navnet mitt på nett og markedført meg. På en uke har jeg alt fått tre oppdrag innenfor design og tilbud om fast stilling 1-2 dager i uken mens jeg studerer for et utrolig spennende firma. Mer om firmaet kommer senere når jeg starter. Daglig leder vil alt ha meg en gang i uken asap, men jeg må først gå ut min tid i Comperio før permisjonen starter.

Gleder meg stort til nye dager og nye utfordringer.

Luv Cami


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar