mandag 18. mai 2009

Venner er en stor inspiasjonskilde for meg.

Det gir mulighet for å prate, diskutere , gi positive meningen om hva som ser bra ut, gi tilbakemeldinger om hva som ikke fungerer og hva man kan gjøre annerledes. De av mine venner jeg sparrer med har forskjellige bakgrunner og erfaringer om faget. De har også derfor forskjellige meninger. Så da er det gøy å se på designet fra forskjellige vinkler og diskutere slik at resultatet blir bra. Det gjør at både designet og ideer blir bedere, selv om det kan være 3 ganger så mye jobb eller noen får enkle justeringer. Dette inspirere meg mye. Det er gøy å vise hva jeg jobber med og se hva andre har gjort. Dette vokser jeg masse på og får større erfaring med både faget og min egen karriere utvikling. For man blir aldri ferdig utlært mener jeg....

Jeg kaller de mine Perler innenfor Grafisk og Web design. Når det gjelder selvutvikling, råd og karriere har jeg 4 andre Peler :-) Jeg har valgt de med stor omtanke og setter stor pris på og ha alle disse i mitt liv og den støtten de gir meg. Det at de virkelig vil se at jeg lykkes :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar