torsdag 17. desember 2009

Marry Christmas to you from me

Det går rask mot jul og jeg liker førjulstiden. vi er i i rute med det meste faktisk. Siden jeg har vært på antibtotika-drypp i 14 dager med påfølgende pillekur i tre uker begynte jeg forberedelsen i god tid. Dette har resultert i at vi er ferdig med det meste som må gjøres før jul. Nå gjenstår bare vaskingen og de siste julegavene.

For meg er innpakkinga en høytidelig seremoni som jeg koser meg med sammen med min gode venninne, med julemusikk, levende lys og rødvin til. Julestemning på sitt beste! I år ble det som mange andre foretrekker - å få de pakket inn. Nesten som å få hjertet knust da hjemmelagde kort og nydelig innpakkingspapir betyr nesten mer for mine venner og familie enn innholdet. :) Jeg har alltid lagt sjelen min inn i innpakkingen og at det skal speile seg i deres personlighet.

Jeg er glad bildet av min niese ble feridig i god tid. Bildet ble printet ut og ser flott ut på lerret. Jeg fikk også tid til å lage et hjemmelaget kort til fadderbarnet mitt på Costa Rica.

Juhuuuuuu, må bare nevne til slutt at julenissen har levert gave til meg i adventskalenderen - 30min massajse. Tusen hjertelig takk julenissen.

Ha en fantastisk jul. Spis og kos deg - og kom deg ut på tur - ikke glem at kroppen også skal fungere etter jul ;-)



1 kommentar: