onsdag 27. januar 2010

CamiNicol Design har fått seg nettside - Check it out

I lengre tid har www.caminicol.com ligget i dvale, nå er den endelig på plass etter å ha slått av perfeksjonismen for en stund.

Et stort takk til SyseData for hjelp med programmering, og til Edvin Syse og min kjære samboer som sparket meg i rumpa. Hadde det ikke vært for dere hadde enda designet ligget pent og pyntelig på min maskin.
Håper siden faller i smak og velkommen.

På hjemmesiden har jeg lagt til min blogg (som du nå er innepå) hvor jeg vil informere om nyheter, prosjekter, tanker og inspirasjon. Følg med!

Det gjenstår litt småtteri med siden fortsatt, men følte det var greit å lansere nå. Jeg håper å høre fra deg. :-)

Derfor: It's Not How Good You Are, It's How Good You Want to Be.

8 kommentarer:

  1. Kjempe fin:) Du er flink.

    SvarSlett
  2. Hei.

    Ser veldig bra ut ved første øyekast :)

    Så flink du er Camilla :)

    Ha en fortsatt fin dag og en super helg :)

    Klem fra Beate

    SvarSlett
  3. Så utrolig flink du er Camilla!!

    SvarSlett
  4. Hei snupp!

    Første blikk - superflott!
    Har ikke sett så nøye da, men designer er råbra :)

    Stor Klem!

    SvarSlett
  5. Hei på deg, Cami.

    Så flink du er! Jeg blir aldeles overveldet og imponert - dette er virkelig skikkelig bra! Fortsett å stå på - du kan nå akkurat så høyt du vil, det er jeg helt sikker på!
    THE SKY IS YOUR LIMIT! :O)

    Masse, masse lykke til videre - jeg skal følge med deg.

    Stooor klem fra Chissa.

    SvarSlett
  6. Fantastisk bra!!:):)

    -bitte

    SvarSlett
  7. Kjempefin side Camilla! Gratulerer :)

    SvarSlett