onsdag 10. mars 2010

UniCut Frisør på Kolbotn får nytt design

Jeg har fått det gledelige oppdraget å lage ny hjemmeside, logo og brosjyre for Unicut Frisør på Kolbotn. Fargene de ønsker skal gå i lilla, grå, hvit og svart, mer up-to-date profil. De har mye bra informasjon på sin hjemmeside, men ser at den trengs og sprites opp. Dette skal jeg fikse bra ;-) Alltid gøy og jobbe mot noe man selv syntes er gøy og i sin egen stil...

Unicut Frisør skal ikke bare ha ny profil, men også nye bilder. Gleder meg til å jobbe med dem og med min kompis Geir Røsset som skal stå for alle bildene av hårmodellene og salongen.

Resultatet vil bli lagt ut på www.caminicol.com og håper på å bli ferdig med alt innen mars.

2 kommentarer:

  1. Hei søs

    Jeg gleder meg til å se det ferdige produktet. Det må bare bli fantastisk siden du skal samarbeide både med eieren Cecilie Hegg og Geir Røsset.
    Lykke til!

    Du er best.

    klem

    SvarSlett
  2. Hia søs :-D

    Har alt startet :-) Utrolig gøy... og håper på et resultat som faller Cilla i smak. Liker slike oppdrag og da er det GØY!

    Luv and Hug

    SvarSlett