torsdag 4. februar 2010

I Luv Norsk Design

Jeg er veldig glad i alt som har med design, detaljer, interiør og mote. Det skal både være unikt og gi meg glede, og som jeg leste her på nettet idag "Norge er mye mer enn olje, fisk og natur. Bare du ser etter, er det er utrolig mye spennende som skapes i Norge."

I det siste har det meste av innkjøp vært av norske designere, og jeg ser at jeg mer og mer faller for produktene deres. Det å støtte det vi får til her i Norge syntes jeg er fint når det er så bra som det er. Drømmen er jo selv og finne opp noe unikt som andre faller for. Made in Norway by CamiNicol ;-) Hadde vært en fantastisk herlig drøm. Hvem vet - kanskje går drømmen i oppfyllelse.

Her er noe av det jeg både har shoppet og fått i gaver:

Denne får snart to herligheter som kommer til verden. Fra Ugly Childrens Clothing.

Denne kjolen er fra Chill Norway. Komfortabel og feminin med søte detaljer.


Etter jeg fikk lyslykt av en venninne julen 2008 i Alvserien fra Wik og Walsøe ble jeg helt frelst. Utrolig nydelig mønster og det at det er en Alv inn i designet gjør det enda bedre. Alver er bare å bli fantastisk - Alven er symbolet på drømmer, håp og troen på det umulige.


Så har vi den berømte Marius genseren :-) En i klassen er så søt og fått en venninne av seg til å strikke til meg. Livet er da bare å bli herlig!



Hva kan jeg si annent enn - jeg er stor fan av Moods of Norway. Bilde av siste vindundret mitt. Skulle være gave til samboeren, men passet mye bedre til meg ;)
Kult smykke jeg fikk i gave. Er et Gaupe kjede designet av Sara Skotte. Min venninne mente det kjede sto for er bra for meg i disse tider :-) - Hun som har en gaupe rundt halsen frykter ingenting!


5 kommentarer:

  1. Så fin den ble :-)

    SvarSlett
  2. Hei Cami
    Digger kjolen fra Chill Norway. Synd det er så dyrt for oss studenter.
    Ses snart.

    SvarSlett
  3. Hei hei på dere :-)

    Kjolen er helt herlig å ha på seg :-) Du må bare handle når det er slag - blir det en fin pris.

    SvarSlett
  4. Masse herlig inspirasjon! Digger klærne til Chill Norway:-)

    SvarSlett
  5. Hei Vibeke

    Tusen takk :-) Chill Norway er herlig ja. Både kult og helt super deilig å ha på seg. Har en ny drakt på ønskelisten, men får vel vente til etter jul ;-)

    SvarSlett