søndag 27. mars 2011

Avslappende søndag :-)


Nyter søndagsformiddagen med en god kopp kaffe og boken “Lykkeprosjektet” av Gretchen Rubin. Må si jeg elsker bøker som kan gi meg noe :-) Utrolig hvor mange plasser i boken jeg kjenner meg igjen. Etter å ha lest boken har jeg også tenkt nøye på hva bloggen bør omhandle og kanskje dele opp bloggen i to? Eller lage en meny i toppen. Akkurat nå er den litt rotete og omhandler ikke helt det jeg første satte meg som mål.

Denne boken har gitt meg sparket jeg trengte og er mer et oppslagsverk. Både det å roe ned og gjøre de prosjektene som gir meg positivitet, glede, lykke og god energi inn i livet mitt. Jeg er godt i gang , og trives mer og mer for hver dag. Kjenner at den positive og energiske jenten er på vei tilbake for fullt.

Boken fikk virkelig i gang tankene mine og mer informasjon om prosjektet om hvordan jeg har snudd hverdagen kommer neste uke, men først skal boken, kaffen og søndagsroen nytes…

Ha en strålende søndag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar