tirsdag 8. mars 2011

Kreative utfordringer


I et forsøk på å holde meg kreativ på "mørke" dager fikk jeg bra med lesestoff igår. Jeg kan ikke vente med å begynne å lese disse bøkene.

Creative Workshop: 80 Challenges to Sharpen Your Design Skills: Boken fant jeg på amazon, og fikk lest litt mer om boken på et blogginnlegg (husker ikke hvilken blogg). Boken inneholder akkurat det tittelen antyder, 80 kreative utfordringer. De varierer fra å designe et skriftsnitt, lage websider, interaktive elementer etc. Boken skal hjelpe med å komme opp med kreative løsninger under stramme tidsfrister.

Handmade Marketplace: How to Sell Your Crafts Locally, Globally and Online: Jeg får se om denne boken er et godt utgangspunkt til mine små og store planer framover :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar