torsdag 17. mars 2011

Jeg er uken selger på Epla :)


Det var utrolig gøy å gi inn på epla.no idag, og se at jeg er ukens selger. Så i dag er det en ekstra glad dag. :-D Jeg er veldig stolt og glad for å få være ukens selger - og for å være en del av epla.no. Tusen takk til Siw og Torunn for gode ideen de hadde å starte epla.no. Det er et unikt nettsted, både for de som selger og ønsker å kjøpe unike saker og ting. De kan garantere deg små forelskelser, hver dag - og det er helt sant!


Legger ut noen bilder fra mitt kontor og fra gutterommet. Litt tomt enda på veggen og ikke fått helt mitt preg, men nytt og herskaplig. Bildene er tatt av Fotograf Kathrine Halvorsen.









2 kommentarer:

  1. Så fantastisk jenta mi og hvilket flott innlegg om deg:)

    SvarSlett
  2. Du er god. Ikke snu deg og se bakover. Stå på. Hei

    SvarSlett