søndag 1. mai 2011

Hvilket første inntrykk ønsker jeg å gi?


Jeg har lenge hatt store planer om å lage ny webside, men tiden strekker ikke alltid til. Med siste innspurt på skolen hengende over meg fikk jeg en gledelig nyhet - vi kan velge mellom å lage firmaprofil eller CV som skal representere oss. Helt fantastisk. Får jeg god samvittighet til å dille med webside og profil til mitt eget firma. Hva er ikke bedre enn det - lykkelig :-)


En ørliten smakebit øverst til høyre. Skal bli godt å få smykket opp www.caminicol.com å få det uttrykket jeg har hatt i tankene i "kremt" et år :-) Kommer til å bygge siden rundt sitater fra kunder og arbeid.

Et av sitatene:
"Noen stikkord jeg vil bruke for å karakterisere CamiNicol Design som en samarbeidspartner skal være; kvalitetsbevisst, pålitelig, seriøs, fleksibel, og kreativ. CamiNicol Design oppmuntrer oss som kunde til å engasjere oss i å utforme resultatet slik at prosess og produkt blir best mulig. Camillas gode humør og engasjement skader ikke og gjør gode ideer til virkelighet."
- Jan Petter Bergan, Informasjonsrådgiver, Tønsberg Kommune

Alt godt og drøm søtt!


4 kommentarer:

  1. Gleder meg stort til å se resultatet! Jeg er så utrolig imponert over hvordan du mestrer alle ballene du har i luften :D Supert at du får fokusere på "ditt" nå i innspurten på skoleåret! Lykke til Camilla, jeg vet at du kommer til å klare det med glans ;D

    SvarSlett
  2. Takk kjære deg. Var utrolig gode ord som varmet :-) Prøver så godt jeg kan. Blir gøy selv å se slutt resultatet. Hadde vært gøy å få det lagt ut levende også :-D

    SvarSlett
  3. Du er så flink og inspirerende. Gleder meg til å se resultatet :o)

    SvarSlett
  4. Tusen takk kjære deg :-)

    SvarSlett