lørdag 7. mai 2011

Norge har mange flotte designere!

Norge er et forholdsvis lite land, så viktig å ta vare på de mange flotte designerne vi har her hjemme. Har en veldig lang liste på designere jeg synes er veldig flinke :-) Selv prøver jeg så godt jeg kan å finne flotte gaver både til venner, familie og meg selv. Blir bare mer og mer fasinert over hvor mange kreative og flinke sjeler det er der ute og hva er vel ikke bedre enn å fremme norsk design!

Fant en del tips på forskjellige blogger at man burde ta en tur innom siden til Pur Norsk.no. Må si jeg fant mye fint. Ta turen innom og nyt designopplevelsen :-) Er også noen andre norske designere jeg vil fremme i dette blogg innlegget.

Porselenet designes av Walsøe og Wik er fortsatt blant mine favoritter. Serien jeg samler på er Alveporselenet. Se flere produkter. Alven er symbolet på drømmer, håp og troen på det umulige.


Sitterunderlag fra Team Røros

som holder deg god og varm når du er på tur i skogen, på fjellet eller ved sjøen. Har selv gitt bort bort i gaver og har en i glad fargen grønn.



Mollie of Norway er en av mine favoritter innen ørepynt :-) Helt nydelig design i glass og krystall med høy kvalitet. Smykkene er delikate og behagelige å bære. Siden er under utvikling men du finner dem på facebook. Flotte bildene er tatt av Fotograf Kathrine Halvorsen.


Siste ut er de flotte veskene fra Narud AS og deres kolleksjon MALJE. Veskene er estetiske og tøffe i klassisk og tidløs form med overraskende detaljer.


Se forøvrig mitt forrige blogginnlegg om I Luv Norsk Design

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar